Vlaamsch Broodhuys - mobile logo brown

Pay-off

< > Foto 1 / 1

In de beginjaren van Vlaamsch Broodhuys had Dimitri Roels een pioniersrol in het verbeteren van het broodlandschap in Nederland. Het alom verkrijgbare brood toentertijd leek nergens op, en Dimitri is dit gevecht met beide bakkershanden aangegaan. Met succes, want het grote publiek is tegenwoordig een stuk beter bekend met smaakvol zuurdesembrood.

Helaas is alles van waarde kwetsbaar en werd dit idee ook overgenomen door bedrijven die meer aan marketing doen dan aan ambacht. Woorden als puur, eerlijk, natuurlijk, passie en zelfs ambacht zelf lijken weinig betekenis meer te hebben sinds ze massaal overgenomen zijn door de grote industrie. Vlaamsch Broodhuys staat uiteraard nog steeds voor deze waarden, maar we hebben er vertrouwen in dat de kritische consument deze woorden niet hoeft te horen om kwaliteit te kunnen beoordelen.

Wat we wel willen communiceren is dat ons brood gezond en lekker is, en niet alleen voor speciale gelegenheden, maar voor elk moment van de dag. Dat we sinds de opening van onze webshop overal in Nederland verkrijgbaar zijn. Dat niet alleen ons brood echt is, maar ook onze bakkers, winkelmedewerkers en leveranciers. En dat mensen zich bij ons thuis kunnen voelen, zodat iedereen onbezorgd kan genieten van het beste brood. Elke dag, overal, echt, genieten. Daar staan we voor.